Reklamation
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Sådan reklamerer du:
1. Kontakt os via enten:
-
E-mail: support@amantecopenhagen.dk
-
Kontaktformularen på vores hjemmeside
2. Beskriv problemet og vedhæft gerne:
-
Dit ordrenummer
-
Billeder af den defekte vare
Vi bestræber os på at svare dig inden for 48 timer med information om den videre proces.
Returneringsomkostninger
Er reklamationen berettiget vil du modtage et forudbetalt returlabel eller vi refunderer dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Vær opmærksom på
-
Reklamationsretten dækker kun fabrikationsfejl og materialefejl.
-
Den dækker ikke:
-
Almindelig slitage
-
Skader forårsaget af forkert brug
-
Manglende vedligeholdelse
-