Reklamation
Reklamation hos Amanté Copenhagen
Hvis du modtager en defekt vare, har du 2 års reklamationsret i henhold til købeloven – gældende fra den dag, du modtager varen.
Sådan reklamerer du
-
Kontakt os via enten:
-
E-mail: support@amantecopenhagen.dk
-
Kontaktformularen på vores hjemmeside
-
-
Beskriv defekten og vedhæft:
-
Dit ordrenummer
-
Billeder af den defekte vare
-
Vi bestræber os på at svare dig inden for 48 timer med information om den videre proces.
Returneringsomkostninger
Ved berettiget reklamation dækker vi returneringsomkostningerne.
Du vil enten modtage en forudbetalt returlabel, eller vi refunderer fragtomkostningen.
Vær opmærksom på
-
Reklamationsretten dækker kun fabrikationsfejl.
-
Den dækker ikke:
-
Almindelig slitage
-
Skader forårsaget af forkert brug
-
Manglende vedligeholdelse
-
Ved godkendt reklamation vil vi:
-
Reparere varen, eller
-
Ombytte den til en ny, eller
-
Refunderer købsbeløbet, hvis ingen af ovenstående er muligt.